Alko schmalko.

Nu har jag lunch. Och eftersom jag äter så snabbt (läs: inte tuggar min mat) så har jag lite tid att dela med mig av dagens tankar.

Vi (Eagles) har ju vissa regler då det gäller alkohol. De kan tyckas hårda, och folk må kanske bryta mot dem en gång eller två, men det viktigaste är ändå att veta att man inte blandar alkohol med elitidrott - för elitidrott anser vi att det är. Jag undrar vad för regler andra lag/sporter har?
Jag kom över lite bilder från en fest. Inte min, och förmodligen inte din, utan de tillhör en tjej som jag skulle kunna kalla ett "bekant ansikte". Där sitter hon, tillsammans med andra elitidrottare (?) och dricker. Vissa av dem röker också. Får mig att undra...
Vad folk gör på sin fritid är helt upp till dem... men varför lägger man upp bildbevis på en allmän sida där alla kommer åt dem? Och varför stoltserar man med såna bilder när man utger sig för att vara sportare på elitnivå?

Ja... det var dagens fråga. Nu borde jag väl gå tillbaka till jobbet, skulle jag tro. Ska skriva lite om Channing Tatum - det är ju inte helt dumt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback