Da'n före da'n!

Den här dagen kommer att gå fort. Jag har två jobb inbokade och kommer väl knappt hinna med lunch. Ska iväg vid 11 och sen är nästa jobb vid 16. Kommer kanske t.o.m. sent till träningen. Tror inte det, men det är inte helt omöjligt. Vore tråkigt dock, för ikväll vill jag verkligen vara där. Sista träningen innan SM - som är imorrn! Lördag, vid den här tiden, är jag redan i Södertälje sen länge. Ser fram emot det, jättemycket!

Mitt största problem för stunden är att försöka hitta ett galet nagellack att måla på. Det måste vara galet, för jag har gett mig fanken på att spara ut mina egna naglar till brors bröllop i sommar. Och ju mer crazy mitt lack är, desto mindre biter jag. Jag såg ett grönt här någonstans... men det vette fåglarna om jag är så desperat...

Igår köpte jag samma kofta som Lotta. Och jag har på mig den idag - en träningsdag! Jag vet, dumt av mig. Det skulle ju kunna hända att hon också har den på... Oh well, hon förlåter mig säkert. Visst Lotta? Jag får tacka Linn för att jag ens fick tag i den. Min beeestiiis.

Nu ska jag hinna få lite jobb gjort innan det är dags att sticka. Det kaaan hända att du hör av mig nästa gång, efter tävlingen imorrn. Spännande va?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Coach L

Du va sååå fin i "min" kofta, vilka läckerbitar vi kommer va i sommar! :)haha

Syns imorgon snärtan, då j****r!!!
Puss på dig!

2007-04-27 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback