I'm on a mission!

Ikväll får jag i alla fall njuta av min tv. Fick ju inte det igår. Jäkla hockey. Men idag är det alltså Grey's, Top model och Idol. Fantastiskt.

Inget hände igår. Jag satt och letade USA-competitions och började knyta lite kontakter. Kul, det där, när man går in för något och bara råkar bli polers med folk "bara sådär". Roligt - och givande! Lika bäst att börja redan nu, känner jag. Även fast det känns avlägset nu när SM är precis runt hörnet och sådär. But you've gotta start them young. Typ.

Ja, det var väl vad som hände igår. Inte särskilt händelserikt kanske men det höll mig upptagen hela kvällen. Tillsammans med schitzo-paret Linn/Thomas på msn förstås. Ni är weird.

Nu ska jag fortsätta min Operation: USA. Och jobba lite förstås. Behöver förresten någon som kan posa i bikini för mig. Ja, till jobbet naturligtvis. Nej, inte du Mindy. Nej, inte du Melissa. Någon annan? Hm, måste fråga på träningen ikväll. Oooh, längtar! Allt känns så bra nu.

Buhbye.

Kommentarer
Postat av: Mindy

JO JAG VILL!!!! KOM IGEEEEEEN DÅ, ingen känner igen mig från förut ändå ... *blink*

2007-04-11 @ 11:02:24
Postat av: Anonym

Kaloliiiiila! jag har faktiskt kort hår nu! *sträcker upp handen å hoppar*

2007-04-11 @ 13:11:13
Postat av: Melissa

Det förgående inlägget var självklart från moi..

2007-04-11 @ 13:11:38
Postat av: Linn och Thomas

Men du tycker ju om oss ändå :-)

2007-04-11 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback