Inte i mina vildaste fantasier...

... hade jag kunnat tro att den här dagen skulle sluta så bra!
Jag är heeelt slut i huvudet (väckarklockan ringde 4.45 imorse) så jag orkar inte skriva och berätta om allt nu, men tro mig när jag säger att jag kommer ge er en full redogörelse senare.
Värt att veta är dock att vi vann fyra guld, av fyra möjliga idag + att mina älskade Eagles tog hem tyngsta titeln "Mest minnesvärda" också.
Jag har aldrig i hela mitt liv gråtit så mycket glädjetårar. Pricken över i var att våra hetingar i MFC tog silvret. Mmm!

Imorrn tävlar våra miniorer och juniorer. Hoppas på storslam där med! Ger er full rapport imorrn kväll.


Guld!
Vi och MFC! <3

Psst! Kolla in www.powercheer.se - där finns massa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback