Jönköping

Jag är hemma nu efter min lilla semester i Jönköping. Jag har haft det jättebra. Bara umgåtts med min bejbi, och hans mamma, och tagit det lugnt. På fredagen åkte vi till Lager 157. Det var inte så jättebra som jag hade trott men jag fick lite shoppat ändå - men bara ett uns av vad jag hade med mig in i provhytten. När vi skulle åka därifrån fick bejbis bil för sig att tappa avgasröret. Spännande! Efter att en bärgningsbil kommit och satt fast avgasröret igen (eller ja, gubben gjorde det, inte bilen) så kunde vi bege oss hem igen.
På lördagen besökte vi Elmia-mässan där det var en jääättestor motormässa med massa pimpade bilar och motorcyklar. Jag gick ju självklart mest för bejbis skull men det var roligt att se alla galna bilar. Mindre roligt att se alla fulla ungdomar och fula raggare dock. Men det fick man på köpet.

Jag vet inte om min kropp har gått in i någon semester-fas men jag är rysligt trött. Jag somnade ifrån två filmer i helgen och nu är jag bara helt dåsig. Yeahyeah, hellre trött nu är mitt i arbetsveckan! Superskönt med en till ledig dag dock. I need it.

Jag fnular lite över en grej och det ockuperar mina tankar twentyfour seven. Har svårt att tänka på annat över huvud taget. Ska bege mig mot tv-soffan. Då kanske mitt huvud får annat att fokusera på. Skulle behövas.

I just might be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback