Lever för imorgon.

Skön träning igår i det stora hela. Men jag fattar inte riktigt att vi tog paus efter en timme. What was up with that liksom? Haha! Jaja, man behöver väl få prata av sig lite ibland.

Höjdpunkten efter träningen var naturligtvis Idol. Jag spelade ju in Top Model, medan jag kollade på Grey's, men när jag bläddrade över i en reklampaus visade det sig att det var ett tråkigt Top Model så jag brydde mig inte om att titta på det sen.
Anywho, Idol. Vad nervösa många var! Justin-wannaben är ju bäst hittills men jag tror att mina favoriter finns bland de kommande som sjunger nästa gång. Vi får la se.

Jag har mycket i mitt huvud just nu. Känner att jag inte riktigt kan leva för stunden utan jag tänker hela tiden på saker som komma skall. Det är stressande. Och det är mycket nu... Även fast det är roliga saker jag vill planera så blir allt ett stressmoment istället. Asch.

Nu måste jag jobba. Det är mycket att göra här med - of course!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback