Måndag morgon, jao.

Åh, jag glömde berätta en grej när jag skrev mitt snabba inlägg igår. I fredags hände nämligen något jätteroligt.
I mellanstadiet hade jag en vän som hette Jelena. Hon och jag satt praktiskt taget ihop. Klädde oss likadant, praoade på samma ställe, firade jul ihop, gick på juggefest tillsammans, tränade cheer ihop... ja - och lekte! Anyways... på högstadiet kom vi ifrån varandra och sen dess har vi knappt träffats. Döm om min förvåning när jag fick ett mejl från henne i fredags!!! Heeej Lella! Hon hade hittat min blogg och jag är så glad att hon hörde av sig. Nu bor hon i Grekland och jag hoppas vi kan hålla kontakt via mejlen. Blev superglad och nostalgisk iallafall. Kram på dig.

Byte av ämne. Jag trodde jag skulle dö på combaten igår. Det var fruktansvärt hur mycket det kändes att man inte tränat på länge! Jag har inte så hemsk träningsvärk idag dock, men den kommer väl imorgon. Jobbigt att jag missar på söndag, för då är det ju junior-SM... får försöka hinna med en träning i veckan istället - måste ju få någon kontinuitet i det hela.

Igår såg jag lite av Titanic som gick på 3:an men jag stängde av ganska samtidigt som de krockade med isberget. Vilken deprimerande film det är! Så istället för att gråta åt Jacks död så slutade jag kolla medan han och Rose fortfarande var sådär jättekära. Kändes mycket bättre så.

Nu är klockan 8.17. Ska sätta igång med jobbet!

Tjabba hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback