Måndags-tisdag.

Hejsan hej. Idag är det tisdag och jag är tillbaka på jobbet. Det är lite skönt, det där, när man missar en dag i veckan. För då känns veckan så mycket kortare! Fyra dagar av arbete är ju ingenting! Så borde det vara jämt. Tredagarshelg alltså. Det vore underbart.

Prison Break igår... jag orkar inte mer! Jag orkar inte sitta och plåga mig själv varje måndag sådär! Bara två avsnitt kvar nu, ryktas det. Det är jag nästan glad för. Mitt psyke behöver en paus.
Nästa vecka börjar den där nya serien The Nine. Undrar om jag ska ta mig an den? Återstår att se.

Ikväll är det tv-kväll också! Det är också ett plus med att måndagen är röd - att det alltså känns som måndag idag men att man har Desperate Housewives och Idol att se fram emot. Yay. Innan det börjar måste jag nog ta itu med att städa lägenheten. Det behövs, känns det som.

Åh, måste bara slå ett slag för träningen igår! Så skön! Jag sitter och drar efter andan hela tiden och det är rätt coolt eftersom jag själv gjort ändringarna och vet exakt vad som ska hända. Hur ska då publik, domare och konkurrenter reagera på SM? Me like a lot.
För övrigt så vill jag supermycket till USA. Och jag vill åka med alla er som jag har nu. Precis er. You fools. Me loves you.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mindy

Det gör inget om Beckham är sne där på, för tydligen är han ju de på riktigt också.. Ingen är perfekt, bara Johnny Depp ! :D

2007-04-10 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback