Provocera mera!

Jag som trodde att jag skulle få en lugn stund när jag kom till jobbet 7.30 men icke. Upptäckte att jag hade fått startordning till SM-helgen på mejl och då var jag ju tvungen att skriva över den till vår hemsida. Ska man vara först så ska man! Finns att beskåda på powercheer.se alltså.

Igår sov jag hemma hos mamma igen. Det känns verkligen som att ta in på hotell. Hon ger mig största och skönaste sängen och sen står frukosten klar på morgonen när man kommer upp! Synd bara att jag tajmade in en onsdagskväll där igen... då ser ju mamma knappt skymten av mig eftersom jag har diverse tv-program att se.
Inget program från igår är för övrigt värt att skriva om. Hände inte så mycket speciellt... Idol var väl bra, I guess, men det roar mig mer när killarna sjunger (även fast tjejerna överlag kändes bättre igår).
Förresten! Jag läste i Aftonbladet om en plåtning som gjorts på Top Model där tjejerna skulle porträttera död på olika sätt. Någon hade blivit skjuten, en annan hade ramlat ur badkaret osv... Jag tyckte då att Aftonbladet gjorde fel som skrev om det, eftersom Top Model-avsnittet som skulle sänts den dagen var bortplockat pga match eller något. Anyways, sen dess har jag sett fram emot att få se det men det har fortfarande inte kommit! Jättekonstigt... Säg inte att de tog bort det för att det kändes för "provokativt"?! Mesar.

Nu ska jag jobba på. Har en hel del grejer att beta av innan imorgon men det känns inte så superstressigt som det gjort hittills iallafall. Jag jobbade på bra igår. Om jag fixar det mesta idag kanske jag t.o.m. hinner iväg på långlunch imorrn så jag kan testa brudtärneklänning. Vore smajdish.

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback