Sågning.

Igår såg jag Saw III. Jag vet, jag är seg, men det har inte funnits tillfälle hittills (säger vi). Två minuter in i filmen kom jag på att jag verkligen inte ville se den. Hela Saw-serien är så äcklig att man bara vill ta en skyffel och gräva ner sig själv. Min bejbi påminde mig om att jag visst vill se den eftersom jag "har sett både ettan och tvåan redan" men hur sur blev inte jag då när det nu verkar bli en fyra också?! Aaah! Orkar inte mer.

Nu har jag ont i huvudet. Sov lite "dåligt". Men ska jobba på som en tok, tänkte jag. Ska ta långlunch också och sticka iväg och prova brudtärneklänning. Ska bli spännande!

Måste avreagera mig på en viss person också. Du har sjunkit så mycket i mina ögon att jag inte förstår hur jag någonsin ville ägna dig min tid och energi. Tack för att du visat ditt sanna jag nu, innan du hann göra för mycket skada.

God fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback