Skärtorsdag

Åh, jag fick utlopp för alla mina tankar på träningen igår! Allt funkade som jag ville och nu är det bara att nöööta! Efter påsk naturligtvis. Nu ska tjejerna få lite ledigt.
Ni som läser: Kom ihåg att öva på allt nytt!

Igår startade Hollywoodweek på American Idol. En av mina favoriter (Baylie) åkte. Uscha. Men i nuläget är det svårt att hålla reda på vem som vem och vilka som åker. Har fått för mig att det inte är några snyggingar i finalen i år. Tror jag såg alla deltagare för någon månad sen. Minns ingen jag fastnade vid. Men som tur var minns jag inte nu vilka de var, för det skulle inte vara roligt. Det räcker med att jag vet en som ska vara i final. Jag hejar inte på honom, måste finnas bättre.

Och på tal om Idol... Carolina Gynning och Carina Berg ska leda årets svenska version! Blä. Med ens då jag hörde det blev jag osugen att kolla. I nuläget snackas det väl om att de bara ska leda audition-turnén - hoppas det stannar vid den tanken! Låt någon annan leda fredagsfinalerna! Carina är ganska skön men mest för hennes ironi, och jag förstår inte hur den ska vara tröstande till alla stackare som inte kommer med. Carolina är rolig att ha och göra med men hon ska absolut inte leda tv-program. Ja, jag säger då det...

Som sagt, Jönköping efter jobbet idag! Ska på roadtrip med min bejbi. Det ska bli mysigt. Skönt att komma bort lite. Hoppas vi kommer iväg till Lager 157. De har Abercrombie & Fitch där! Enda stället i Sverige tror jag. Ge mig!

Glad påsk på er igen då. Varför inte räkna hur många gånger ni får höra det under de kommande dagarna? Up for the challenge?

Kuckelikuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback