Sova sova sova säng säng säng.

Det här börjar bli löjligt. Tredje inlägget för dagen och klockan är bara sex. Nåväl.

Jag har på riktigt, sen jag kom hem från jobbet, kollat upp info om sjukdomen narkolepsi, dvs dagsömnighet. Jag har varit så förbarmat trött idag så det har inte funnits på världskartan! Jag hoppas, och tror innerst inne, att det beror på mina linser - alltså att de gör mina ögon torra på något vis. Men det förklarar å andra sidan inte tyngden i min kropp och hur mina ögonlock attraheras av stängning. Någonting säger mig att jag inte kommer få njuta av min tisdags-tv-kväll lite senare... om jag ens håller mig vaken till första programmet!

Dagens observation: Snälla människor tycker jag om (tack för hjälpen idag, Emms)! Folk som ljuger är detsamma som bottenskrapet i en soptunna för mig (inga namn nämnda).

Godnatt då.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Bra jobbat :-)
Det kallar jag en riktigt blogg....
Som om jag nu skulle veta hur en sån ska se ut, jag har ju aldrig läst någon annan än din :-)

2007-04-17 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback