Summa sumarum.

Back for the attack! Var ju i Göteborg fredag-lördag och igår hade jag inte tid för att blogga - så det så.
Göteborg var trevligt. Tyvärr fick jag ju inte se mycket av staden men ändå... Tog typ tre steg, utanför hotellet och hallen och centralen och resten av min tid där satt jag och frös i Aktiviteten i Mölndal, samtidigt som det var strålande sol utanför. Dessutom drar man alltid på sig huvudvärk när man sitter och dömer. Men det är sånt man får leva med.
Flikar in ett litet "Grattis MFC" här. Det var ni värda!

Igår tog jag tag i SM-anmälan. Alla våra starter från DM ska tävla och det ska bli riktigt roligt. Har lite kvar att göra ikväll och sen skickar jag iväg allt på tisdag. Det är så skönt när allt sånt pappersarbete är iväg.
Ikväll ska jag äntligen få träffa mina örnar igen. Vi har massor att göra så jag önskar träningen kunde börja redan nu. Jag får hålla mig i skinnet till klockan sju.

Idag har jag en intervju att göra och jag har inte kommit på bildidé och sånt än. Måste ta tag i det nu så att det blir riktigt bra. Det är ju en liten hottie jag ska träffa. Då måste ju bilderna bli fina.

Sayonoara så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback