Tjafs med John Blund.

Okej uppdatering! Inte mycket som hänt sen sista inlägget igår, men ändå.
Jag somnade efter att jag hade skrivit det. Ställde klockan på 19.45 och tvingade upp mig ur soffan då. Sen slumrade jag till och från efter det. Tror att jag såg hela Desperate Housewives i alla fall... men minns inte mycket. Efter det somnade jag igen. Lotta hade uppenbarligen smsat där (upptäckte jag imorse) men det var alltså ingenting jag hörde. Vaknade 22.30 igen preciiis lagom till Idol. Såg det genom en dimma också men hann i alla fall inse att Mr. Beatbox (heter han Blake?) är en av mina favoriter. Han chockade mig rejält. Sen gillar ju jag sista killen också... den skallige med jättefina blå ögon. Han gjorde ingen superhit igår men jag gillar honom. Dock mest med mössa på.

Nu sitter jag på jobbet. Mår som jag brukar kl. 8.22 på morgonen. Igår kom min "narkolepsi" efter lunch. Vi får väl se vad dagen har att erbjuda.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback