I never do these...

... obviously!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag.
Såg dig gråta: Lina, Katta, Jenny, Carro, Lisa & Cissi.
Fick dig att gråta: Skådespelarna i Grey's anatomy.
Fick dig att börja skratta: Eagles.
Du gick på bio med: Linn? Jag kan verkligen inte minnas när jag var på bio senast...
Du gick på stan med: Inte den blekaste! (Helt plötsligt känns inte denna lista särskilt givande.)
Skickade ett e-mail till dig: Carin Sjöblom.
Skickade ett sms till dig: Linn.

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: Ja, EM 2006.
Danmark: Ja, flera gånger.
Finland: Ja, nu senast på VM.
Island: Räknas mellanlandning? I så fall flera gånger.
England: Yes, several times.
USA: Mmm! '96, '98, '00, '02, '04, '06 - and going back in '08!
Frankrike: Mais oui!
Italien: Nej
Grekland: Ja, diverse charters.
Schweiz : Japp, kanske världens mysigaste land!
Thailand: Nix.
Kanada: Not yet.

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: Att jag ska bli ensam.
Vart vill du gifta dig: En strand vore coolt.
Vem hatar du verkligen: Ingen. Jag ogillar ett par starkt dock.
Varit kär: Japp.
Kör du bil: Varje dag!
Har du ett jobb: Ja och ett ganska bra sådant också.
Gillar du att ha folk omkring dig: Jadå. Men jag är samtidigt en ensamvarg.
Är du ett hälsofreak: Långt ifrån.
Är du ensam nu: Nej, folket på jobbet börjar trilla in.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Just nu sjunger jag alltid på Wild horses (Bedingfield) så fort det blir tyst.

FAVORIT:

Rum i huset: Vardagsrummet.
Typ av musik: Den med bra texter.
Parfym: Jag ska köpa Diesel's senaste snart!
Månad: Juli.
Mat: Pasta av något slag.
Dricka: Cola.
Godis: Marabous mjölkchoklad.
Tidning: FRIDA. :)
Film: Det finns alldeles för många favoriter.
Skådis: Brad Pitt. Det finns inget den mannen inte klarar.
Djur: Hund.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Ja.
Varit sjuk: Smått.
Sjungit: Såklart.
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej.
Träffat någon ny: Ja.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon:  Ja.
Pussat någon: Ja.
Ätit: Ja, gårdagens måltider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback