Bad, bad idea.

Jag visste väl att det här med bloggande var en dålig idé för mig. Nu lider jag av en mani. En mani som gör att jag måste skriva varje dag - oavsett om det hänt något värt att berätta eller inte. Jag antar att man växer ur det. Men jag önskar att det snarare var något som var beroende av ålder. Och eftersom att jag redan är 25 så borde min mani aldrig ha funnits till att börja med. Well, screw me. Där fick jag så jag teg.

Min mobil fanns här hemma, som tur var. Tio missade samtal och fem sms. Det är otroligt dålig stil att glömma sin mobil samma dag som man har träning. Man är bound to miss telefonsamtal. För övrigt så är det typ första gången någonsin som jag glömt min mobil? Konstigt. Varför just idag liksom? Jag luktar en död råtta (ibland kan man inte översätta engelska direkt).

Jag längtar till min jobbdag är slut imorgon (och det stor-roddade jobbet är över). Sen ska jag bara umgås med allra käraste Linn och mysa på restaurang och bio. Ska jag äntligen få se The holiday?

Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback