En helt vanlig dag.

Jag såg nyss Nacho libre och jag vet inte... är den bra? Har inte kunnat bilda mig en uppfattning. Den var inte alls lika rolig som jag förväntat mig iallafall. Hade väl för höga förhoppningar kanske. Hatar sånt. Påminn mig, nästa gång jag frågar om en film är bra eller inte - att jag inte vill veta!

Gick för övrigt en tvåtimmmarspromenad med Limpis idag. Det var skönt, trots att vi irrade bort oss i det stora villaområdet bakom McDonald's. Men men, medan vi sökte vägen till min brors hus fick vi iallafall se en massa fina villor på vägen. En, framför allt. Ett litet sagoslott. Mitt framtida hus?

Andreas bor på lyxhotell för stunden. Stackarn. Folk som väcker honom för att ge honom färsk frukt på morgonen och sånt irriterande... egen chaufför... massa tjafs. Tycker synd om honom.
Skooojar. Önskar att jag hade kunnat vara där med honom. Istället ska jag jobba imorgon. Förbereda för ett lite större jobb som sker på onsdag. Hur ska jag göra för att det ska bli riktigt bra och lyxigt? Får börja gnugga geniknölarna.

Nu ska jag nog gå och bädda ner mig och läsa lite. Det var länge sedan det hände. Jag saknar att hinna med sånt.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback