Hej då Sverige.

Skrev inte igår. My bad. Men försök att leva med det för det lär utebli några blogginlägg nu, ett par dagar, eftersom jag drar till Riga om ett par timmar. Någonting säger mig att vi INTE kommer att sitta vid datorer där. Nä, nu är det konferens, spa och skoj som gäller.

Om vi kommer fram, vill säga. Med tanke på inkommande snöstorm och sånt.

Träning igår. Första för terminen. Det var roligt. Om det är någon av mina örnar som läser detta: Kom ihåg vad vi pratade om i början på träningen. Let's set the example!
Mysigt att se Elin och Hilda också. När kommer ni tillbaka? Heh.

Jag ska jobba nu. Ska skriva rent en intervju jag gjorde igår. Den gjorde mig berörd. Ska försöka få ut samma känsla på papper också.

Ha det så gott nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback