Jag är Coach Snyggo - live with it.

Ja, gårdagen var en riktig cheer-dag. Först träning 13.00-15.00, och visst hade vi en liten glad överraskning åt er tjejer? Välkommen tillbaka Denise. We've missed you.
Efter träningen stack jag, Lotta, Helena, Mickis och Nilda till Haninge C och åt för att sedan gå och glutta lite på Falcons träning. Har inte sett deras tävlingsprogram innan och det kommer att bli kanon. Mickis är så duktig, så.

Klockan 18.00 var det dags för ledarmöte så vi smojsade ihop oss, 12 stycken, i min lilla lägenhet. Det var supermysigt. Och tänk så mycket vi fick sagt på sex timmar! Vilka planer vi har! Glöm nu inte bort era ansvarsområden, coaches! Högsta kraven ligger nog på Tess, tror jag. Men så är hon ju en liten guldgruva också...

När mötet blev så långt gick jag aldrig på Jonas 30-årsfest. Tråkigt, men eftersom jag ändå inte är frisk kanske det var lika bäst.

Och på tal om att inte vara frisk... Jag och Linn skulle ju köra combat idag. Går ju inte nu. Jag får nog dra med min bejbi på en långpromenad istället. Åh, jag ska äntligen få träffa honom idag. Yay me.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback