Jag är en svikare.

Jag är en hemsk människa. Jag var med och planerade middag + utgång för Emelie på jobbet, eftersom hon slutar i nästa vecka. Men så idag, när det kom till kritan, så bangade jag. Är faktiskt fantastiskt trött och mår inget vidare. Så det är ju lika bra liksom (annars skulle jag säkert varit lika gnällig som Mårten i Let's dance). Förresten tycker jag att det var lite tråkigt att han åkte ikväll. Men harmonin verkade inte finnas där mellan han och hans partner. Stelheten kan ju bero på allt drama som varit kring them. Shish liksom. Kvällspressen ...

Jag har lärt mig att man ska göra mellanslag innan man gör tre punkter. Det är i alla fall korrekt enligt TT-språket. För mig är det smått bisarrt och jag vet inte om jag faller för trenden. Inte privat i alla fall. På jobbet är jag redan såld.

Jag är lite frustrerad över saker som kommer att ske på söndag. Irriterar mig på hur saker och ting kan gå till och hur folk kommer undan alldeles för lätt. Ja ja, orkar inte bry mig. Men helt plötsligt förstår jag hur den stora massan kan falla för grupptryck. Det är skrämmande. Speciellt när man står utanför och ser på.

Chattade en millisekund på msn med en gammal "polare" nyss. Fick mig att minnas vilka höga planer han och jag hade för europeisk cheerleading förut. Inga av våra planer besannades - i alla fall inte av oss - och nu har han lämnat cheervärlden - och Europa likaså. Så saker och ting kan gå.

Andreas sitter på planet mellan Delhi och Amsterdam nu. Imorgon bitti landar han äntligen i Sverige. Can't wait.

Tata now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback