Jultomten gjorde återbesök igår!

Nu sitter jag på jobbet. Jag är alltid här vid 7:40 men alla andra börjar trilla in efter 8:15. De är ganska sköna dock, de där ensamma minutrarna. Då kan jag få göra allt sånt som inte passar sig på arbetstid. Typ skriva blogg.

Igår fick jag ett paket på posten. Roade mig med att studera innehållet, hela kvällen. Förutom då Grey's anatomy gick på tv, såklart. Måste se Grey's! Blev lite arg på McDreamy igår dock. Jag tycker att han ska sluta "uppskatta" sin fru vid fel tillfällen och inse vem hans hjärta tillhör istället.
Hrmpf.

Anyway, längtar till träningen ikväll. Det ska bli jätteroligt. Hoppas att alla kan komma, då får man så ruskigt mycket gjort. Fingers crossed.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback