Kalla det ett blogginlägg.

Jäkla piss. Jag hostar. Varför då? Vad har jag gjort för att förtjäna det? Det kom bara sådär. Efter att jag varit ute på stan och rännt för jobbets skull. Det får inte vara kvar imorgon! Då blir jag riktigt sur. Jag vill inte vara sjuk. Inte nu. Inte någonsin.

Såg nyss Grey's anatomy. Trots att jag tycker att Meredith och veterinären är söta ihop, stör jag mig på att Meredith och McDreamy inte är tillsammans. Men å andra sidan - i vilken serie finner man ett lyckligt par? I få. Och hela Grey's anatomi skulle väl spoilas om de skulle bli lyckligt kära helt plötsligt. Jo, jag säger då det. Det är på få ställen äkta kärlek förstör. Det är nog bara i serier.

För övrigt så tror jag banne mig att jag lyckades rodda ihop hela mitt torsdagsjobb idag. Det vore då för väl. Vi får väl se på torsdag helt enkelt. Wish me luck.

Jag saknar Andreas. Trots att det gått en vecka utan att vi setts förut, så är det extra jobbigt nu bara för att han är på andra sidan jordklotet. Damn him. Åka bort från mig sådär.

Nu ska jag sova och sen när jag vaknar så är min hosta borta. Visst?!

Heeerå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback