Livets små ting.

Jag har uppskattat de minsta små tingen idag. Djungelvrålen. Att det är torsdag (vilket inte må vara så fantastiskt i sig, utan snarare betyder att det är fredag imorgon). Angelica som köpte lasagne till mig imorse. Hjälpsamma managers som är trevliga (det krävs faktiskt inte så mycket mer än att de faktiskt besvarar mina samtal). Lina i Borås - för att vi tänker så lika (och för att hon bekräftar att jag inte är galen). Andreas - bara för att.

Jag tittade på What about Brian igår, förresten. Dubbelavsnitt för att kicka igång säsongen. Jag smågillade den. Ska ge serien en chans. Den tog upp livssituationer som nog är vanligt förekommande i verkligheten, men tabubelagda. Me like. Jag satt banne mig och funderade över ett av de dilemman som kom upp. Hur ofta gör jag det när jag kollar på serier i vanliga fall? Inte ofta, skulle jag vilja påstå. Intressant.

Jag hoppas få se The Prestige ikväll. Håll tummarna för att jag får som jag vill! Gör du det, platsar du på min lista där uppe.

Simsalabim, poff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback