Magont.

Jag har jätteont i magen i skrivande stund. Sådär så att jag måste sitta dubbelvikt. Jag vet att det kommer att gå över. Jag vet bara inte när. Det är nästan värre än smärtan i sig.

Jag träffade mina vänner idag. Sofia, Jonas, Maria, Chrigge, Anna och hennes skottske Adam. Det var så trevligt. Och så skönt. Jag tycker om dem så mycket och jag har saknat dem otroligt. Det var ett tag sen jag såg dem sist. (Och när det gäller Adam så var det ju faktiskt första gången.)
Vänner, ni är välkomna hem till mig anytime.

Imorgon är det jobb igen. Känns konstigt att bara ha haft en dags ledighet. Men man kan ju inte kalla Lettland för jobb egentligen. Men jag hade, trots det, kunnat behöva en dags vila till. Inte visste jag att man kunde få jetlag på en resa till Riga... Naturligtvis är det inte det jag lidit av men det känns skönt att ha en förklaring till min otroliga trötthet.

Jag måste inta fosterställning nu. Jag hoppas att jag är pånyttfödd till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback