Söndag.

Först och främst: Tack Thomas som hämtade mig och Linn i torsdags! Hehe. Vad skulle vi gjort utan dig? Jo, vi skulle blivit våldtagna båda två! (Thomas har absolut inte bett mig skriva detta...)

Åh, jag fick träffa bejbi igår! Så underbart. Nu är allt som det ska vara och världen är i sin ordning igen. Allt blir rubbat när vi är ifrån varandra. Det är verkligen så. Man fungerar inte riktigt och huvudet är inte där det ska vara. Men nu är allt bra igen.

Vi hyrde film! Made in Yugoslavia. Hade hört att den skulle vara rolig. Hittade lite andra filmer, som vi också ville se, men bestämde mig för att inte ta en för "tung" film på söndagskvällen. Well, Made in YU var ju rolig... men hela storyn var ju sjukt deprimerande. Usch. Tur för dem att det berättades på ett roligt sätt - annars skulle jag väl ha gråtit mig till sömns.

För övrigt så har jag inte sovit något inatt. Får se till att göra det ikväll. Åh, det är träning ikväll också! Ser fram emot det jättemycket.

Cheers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback