Usch för måndag.

Måndagar. Jag ogillar måndagar. Hade det inte varit för att vi har träning på måndagkvällar hade jag nog velat dödförklara denna dag. Jag brukar inte ha något emot måndagar vanligtvis, men måndagen den 22/1 2007 har inte varit min dag.

Till att börja med bråkade allt med mig på jobbet idag. Jag skrev ju igår att jag hade mycket att rodda för onsdagens jobb. Well, då hade jag ändå det mesta avklarat. Men nej då - måndagen den 22/1 2007 väljer folk att mucka med mig. Då ska det bytas dag för intervju! Från onsdag till torsdag! Vilket i sin tur innebär ombokning av fotograf och make up-artist! Tur för mig att det gick att lösa rätt smidigt ändå. Värre var det att hitta location för plåtningen. Herre min je... Jag satt hela dagen med det. Hela dagen! Jag skrev inte ett endaste litet ord, på en endaste liten text. Jag satt och letade location. Hela min dag gick ut på ett febrilt letande. Sista tråden jag kastade ut kan ha lyckats... det återstår att se imorgon bitti. Jag hoppas, hoppas.

Träningen idag var givande. På ett speciellt sätt. Ögonen öppnades för helt nya saker ikväll. Och pusselbitarna föll liksom på plats.

Nu ska jag däcka. Och jag ser fantastiskt mycket fram emot det.

Buhbye now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback