Who's with Stupid?

Känner att jag är tvungen att skriva av mig lite.

Jag förundras rätt ofta över folks inskränkta syn på saker och ting. Många skrämmer mig. Hur kan man förvänta sig att ett helt samhälle ska fungera när det finns så mycket människor med helt galna verklighetsuppfattningar? Människor som gör så mycket fel bara när det gäller vardagsprylar - saker som till och med barn förstår sig på?

Jag säger inte att jag kan allt. Men jag utger mig inte heller för att vara en know-it-all! Om jag ställs inför en uppgift som jag inte har full kontroll över, blir jag snarare osäker och frågar andra än hittar på en egen lösning som praktiskt taget förstör allt. Varför är folk så stolta? Varför ber de inte om hjälp när de inte kan?

Dumhet, if you ask me. Jag skulle kunna göra alla dessa människor en tjänst och upplysa dem om deras avsaknad av kunskap men vem ger mig rätten? Inte jag. Jag vill inte bli hatad på kuppen. Jag bara önskar att folk hade mer självinsikt.

Shish liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback