Aj, mina ben.

Idag har jag varit en hurtbulle. Medans Andreas fortfarande sov gick jag till centrum. Okej, det är ingen bedrift vet alla ni som vet var jag bor. Meeen... sen gick jag och bejbi till mamma och pappa i Jordbro för att hämta hans bil. Det tog cirkus en timme. Sen kom jag hem och skulle träna men så var combaten inställd (jäkla sommarschema som inte förvarnar mig) och då gick jag och Linn på en prommis istället. En timme och en kvart typ. Nu har jag fasligt ont i benen. Ville bara förtälja det.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kanon att du tar ut och rastar henne, hon blir så stirrig annars :-)
kram /t

2007-06-04 @ 14:15:56
Postat av: Jennifer

Men Karro, skyll inte på sommarschemat. Det var ju aerobic kl. 17:30 ;)
http://najadensgym.se/pdf/s_07.pdf
Ses där! : )
Nu ska jag ta min Hawaiian Tropic coconut oil (without sunscreen) och fortsätta sola! : )
Sen gymmet!
Hälsa alla

2007-06-04 @ 15:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback