Ångest, Antoinette.

Jag hatar mitt liv just nu. Det här är andra dagen jag är hemma från jobbet. Jag vet inte vad som är värst, min hosta eller ångesten över att jag inte är där. Jag har hur mycket som helst att göra och i nuläget blir ingenting gjort. Det är svårt att jobba hemifrån också... Jag får helt enkelt lägga i en hög växel på måndag - då jag förhoppningsvis är frisk - och beta av sak efter sak.
Dock så finns det en sak jag måste göra innan imorrn. Ska försöka börja på den redan nu, den kräver en hel del bearbetning.

Jag har ågren över att jag inte kan hjälpa mina tjejer som jobbar i Svartbäcksskolan just nu heller. De sliter som små djur (och har gjort i tre dagar) och jag orkar inte ens lyfta ett finger. Himla piss.

För övrigt är min hosta något utöver det vanliga. Ibland får jag attacker som gör att jag kippar efter andan. Det finns inte ens utrymme att föra ett glas vatten till munnen för att jag hostar så förbannat. Oftast slutar dessa attacker med att jag ligger på golvet med svetten och tårarna rinnandes. Jag tar mina hostattacker som leder till kväljningar anytime, framför dessa. Och jag som verkligen hatar att spy. Då kanske ni förstår.

Igår hade vi i alla fall tryout som jag pallrade mig till. Det var mycket bra folk där och den gick över förväntan! I nuläget har vi lite av ett lyxproblem där vi inte vet vilka vi ska välja. Det börjar väl forma sig en idé i huvudet i alla fall, som verkar hållbar, men vi ger det någon dags fundering till.

Gick och hyrde film åt mig själv. Marie Antoinette. Har inte sett den än. Har väl inte direkt känt ett behov av att se den heller men nu fick det bli så. Det är ju annorlunda än alla andra filmer som går på tv i alla fall. Och torsdagar är verkligen värsta tv-dagen so Marie it is.

Heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback