Ett steg i taget.

Idag mår jag ännu lite bättre. Sitter i skuggan på mammas och pappas bakgård och uppdaterar mig om världen som gått de senaste dagarna. 

Igår var jag tvungen att pallra mig in till stan för att måtta budtärneklänning. Jag mådde ju inte bra men hade en bokad tid och pappa kunde skjutsa in så jag var ju inte tvungen att förflytta mig själv. Tror ni inte att klänningen inte hade kommit då?! Onsdag, torsdag nästa vecka trodde de. Tack för att ni ringde och varnade mig... Har fått ny tid den 26/6. Halleluja.

Inget Idol var det igår heller. Jag som verkligen behövde uppmuntran. Jäkla Bingolotto. Spelade in Here on earth dock. Har inte sett den sen den första gången jag såg den för många herrans år sen. Stör mig på att två så fagra killar som Josh Hartnett och Chris Klein slåss över den fula bruden. Nåväl.

Träning ikväll. Spännande. Bara fyra kvar nu innan vi åker. Längtar som en galning till EM och det ska bli så skönt att släppa 06/07-programmet och lägga allt bakom sig. Om två veckor blickar vi framåt, får in nytt folk, satsar mot nya mål och nya drömmar. Och sommarträningar är skönast. Ingen press, inga deadlines. Bara slappt och kul. Och massa nytt.

Nu ska jag gå och däcka. Pusseluss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback