Feeest!

Igår var jag på fest. Vi fick en inbjudan för nästan en månad sen till jobbet. BBQ, solig terass, liveband och drinkar utlovades. Självklart ville vi gå. Vi åkte, åtta stycken, från jobbet och när vi klev innanför dörrarna upptäckte vi att vi sänkte medelåldern med sisådär 20 år. Det var bara massa kostymnissar och damer där. "Oh well, gratis mat" tänkte vi. Och allt var supergott. Synd att vädret var kasst för terassen var verkligen fantastisk och utsikten enorm - man såg ut över vattnet i Nacka strand.
Nåväl. Vi hade trevligt. Kvällen "förgylldes" av en viss skvallerreporter. Han hade väldigt mycket att säga med väldigt lite bra innehåll. Ja, herre min je. Mycket speciell människa.
Det var kul att träffa Emelie igen också. En före detta kollega som drog till Thailand/Australien tre månader i februari. Hon hade mycket spännande att berätta... Ja, jag säger då det. En sån resa bör man göra någon gång i sitt liv - om man är singel! Så mina chanser är förbi.

Jag är ensam här på jobbet. Var här rekordtidigt idag också, förstår absolut inte varför. Ska bli spännande att se när resten av partygänget trillar in. I'm guessing late.

Nä, nu är det dags att börja jobba. Helg ikväll! Weehoo.

Buhbye.

Kommentarer
Postat av: Mindy

Men jag fick MVG i Geografi så jag fattar väl också att Gotland inte är utomlands, fast det kan kännas som det!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback