Fjäll och dalar.

Jag har ju nämnt att jag brände mig i söndags när vi hade föreningsdag. Well, igår började jag fjälla och idag ser jag ut som att jag haft andra gradens brännskador, ungefär. Eftersom min hud och lagret under har helt olika färg.
Det är mindre mysigt.

Anywho, dagen har varit händelserik och den är långt ifrån färdig. Gick upp tidigt och åkte hem till mamma och pappa vid 10-tiden för att äta smörgåstårta. Vi var samlade allihopa för att min bror sen skulle "kidnappas" för sin svensexa. Jag tror att han hade listat ut att den skulle äga rum för vi samlas aldrig så tidigt en lördag hos mamma. Och dessutom var min andra bror och hans barn här... och alla betedde sig lustigt när Robban ville hem. Oh well, hans polers kom, jag åkte på träning.

Efter träningen var jag på väg hem men så ringde pappa och då bestämde jag mig för att åka dit istället (sorry Mindy). På vägen såg jag Sudd vid en busshållplats varpå jag nästan håller på att köra i diket, när jag - i farten - erbjuder henne skjuts till Jordbro. Tja, jag lyckades hålla mig på vägen i alla fall, åkte hem till mina päron åt, satt lite i solen (för att min babyhud skulle få färg) och är nu hemma igen. Tror banne mig att jag ska Stomp the yard. Har den ju hemma, så varför inte? Dessutom är jag alldeles solo... Andreas är ju på svensexa och Linn är på möhippa. Och på tal om vuxengrejer. Träffade Chrigge, Fia och Elin igår och fick reda på att Elin är gravid. Fjärde månaden. Nussigull!

Hej då svej.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är inte den ända som brände sig på föreningsdagen, så ja fjällar nu också, haha
/"Den med dom rödaste axlarna på föreningsdagen"

2007-06-02 @ 22:59:43
Postat av: Mindy

MEN VAFAN, jävla fanskap! *skitsur*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback