Haha!

Jag kollade precis på Idol från igår, som jag hade spelat in. Precis när de skulle meddela vem som skulle åka hem bröts inspelningen! Haha! Jag antar och hoppas att det var Stephanie? Hon var faktiskt inte mycket skoj, den bruden.

Bästa uppträdandet igår kväll: Jordin Sparks - by far!


Makes me wanna cry!

Vi hade genrep inför EM idag. Det var så roligt! Och tjejerna gjorde bra ifrån sig, jag är glad. På fredag åker vi! Det ska bli underbart!

Här är fina bilder från kvällens uppvisning:


Sarah och Mickis är upp och ned på första.
Mickis basket är hög på andra.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Mindy

mycket bra inlägg, muahaha

Postat av: Mindy

men det är Melissa som är in charge, jag har inte fått dom heller

2007-06-14 @ 12:57:04
URL: http://mimbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback