Helvete.

VARNING: Alla känsliga läsare bör avstå från detta inlägg!

Natten till måndag var nog den värsta jag upplevt på länge. Med 20 minuters intervaller sprang jag upp på toa och spydde. Jag hatar att spy! Och jag gjorde det alltså säkert 20 gånger den natten. Sen var jag helt förstörd dagen efter. Frossa, feber och illamående hela dagen. Svag som attan. Slapp spy något mer i alla fall och det var ju bra.

Idag mår jag lite bättre. Febern finns kvar men jag fick sova ut ordentligt. Från 21 till 9 ungefär. Skulle egentligen åkt in och jobbat med tjejerna på Vårruset idag (även fast det inte behövs folk) men jag skippar det. Kan knappt stå på benen.

Ledsen att jag inte kom med en roligare update än så. Men jag är inte särskilt upplyftande för stunden.

Laters.

Kommentarer
Postat av: lejla

krya på dig karolina! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback