Let the force be with me.



Jag är inte sådär söt när jag hostar. Jag ser ut som att jag ska kräkas (och håller faktiskt på att göra det också). Och ibland kör jag ett sånt där ugly face när jag känner att en hostning är på väg att komma... som den sen inte gör... förrän långt senare. Då håller jag mitt ugly face tills dess att hostattacken är förbi. Satana pärkälä. (Med viss reservation för stavningen.)
Just det, det piper sådär härligt när jag hostar också. Jag låter som en visselpipa där kulan ramlat ut. Då blir det inget sånt där skönt ouiouiouio-variation på ljudet, ni vet? Bara uiiiii.

En rolig sak att se fram emot dock: tryout imorgon!!! Vi har fantastiska talanger som kommer för att joina just oss och det kommer bli spännande - och svårt - att välja ut vilka sju (reservation för det antalet också) som får originalplatser.
Jag återkommer på det ämnet.

Nu ska jag dö på soffan.

Kommentarer
Postat av: Melissa

satana perkele! :)
Krya på dig

2007-06-28 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback