Stampa(na)mera!

Hellu igen. Märks det att jag är ensam och uttråkad? Ja ja, ville bara säga att jag precis sett Stomp the yard. Den var väl lite förutsägbar (som alla dessa dansfilmer) men ack så bra, ändå. Det var annorlunda dans med! Mycket step och crumping. Vet ni inte vad crumping är? Sök på youtube eller googla, det är väldigt coolt och intensivt! Columbus Short, som spelade huvudrollen, var riktigt bra och övertygande. Killen började som statistdansare i You got served och har sen jobbat sig upp. Såg att han även spelade i Save the last dance 2, som jag ännu inte sett. Den ska jag nog hyra någon gång!


Lite snurr på huvudet ur Stomp the yard.

Tänk att jag brinner så mycket för dans, och har det som passion, när jag själv aldrig dansat! Eller jo, dansat har jag ju... Standarddanser och jive, men det räknas inte. Det är inte det som gör mig varm i själen, när jag ser det på tv. Det är det här andra, coola... streetstyle! Love it!

Nä, nu börjar väl någon annan film på tv, tror jag. Don't say a word, kanske? Ja, får se.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja det gick jättebra :) Var dock inte med tills sista personen gick men allt vi lärde ut gick superbra, dem var nästan duktigare än förra ;D

Postat av: Mindy

Jag vet, men det handlar om din dåliga vilja att hjälpa andra :) Inte om jag skulle kommit in eller ej :( MihIHIHHIHIhhihihi

2007-06-03 @ 18:22:46
URL: http://mimbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback