Buhbye world.

Lägesrapport: Det är torsdag. Den 27/9. Det innebär alltså dagen innan våra amerikanska vänner anländer. Yes. From tomorrow on I'll only speak english. Nästan. Imorgon kommer alltså Peter och Keith, som vi redan träffat ett antal gånger, samt Domingo och Javarus som är nya bekanta. Summan av kardemumman är att det är vårt största besök någonsin. Fyra stycken killar ska vara här i tio dagar. Pust, jag är redan utmattad! Men samtidigt har man lite fjärilar i magen. Imorgon bitti kommer jag vara ute på Arlanda vid sjusnåret och jag kommer vara det med ett leende på läpparna. Det är sällan man är på gott humör så tidigt på morgonen.

Ja, så jag vill egentligen bara förvarna om att jag kommer vara smått bortkopplad från övriga världen fram till 8/10 då de åker hem. Men glöm för guds skull inte bort att gratta mig på tisdag, för det! (Jag fyller 26 då.)

Ha det så bra tills vi hörs igen. Efter Camp Florida lär jag ha en mängd roliga bilder att visa.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback