Fula skor.

Jag köpte ett par skor på Bianco för ett bra tag sen. De är grå tygskor typ - utan snöre, men där det ser ut som att de haft snörning. De var billiga och är sköna.
Idag var jag inne på Bianco för att titta på höstskor. I rea-hörnan står en mor och dotter. När jag hör hur mamman säger "Men nej, de där är ju jättefula" kollar jag dit och ser då att tjejen håller i mina skor. Tjejen sa nåt i stil med "Nej, de är ju söta" men jag var så upptagen med att skratta inombords att jag inte riktigt hörde. Jag hade just de skorna på mig och stod med flit kvar tills mor och dotter vände sig och gick. Jag tror att modern kan ha sett mina skor. Jag hoppas att hon skämdes lite. Inte för att jag tog illa upp, utan mer för att det skulle ha varit roligt.

Inne på Din sko träffade jag Chrigge. Det var typ jättelänge sen vi sågs. Vi tog en brief genomgång av våra somrar, som visade sig ha varit rätt innehållsrika. Det var trevligt att prata med henne.

Jag träffade en annan gammal bekant också. Inne på Pressbyrån stod Percy och Malin (mina gamla lagkamrater från förr) och med sig hade de amerikanen Cris som även coachat mig för sisådär 10 år sen! Jag har inte träffat honom på väldigt, väldigt länge så det var kul. Han är här i Haninge och jobbar med Cheer Elite.

Nu ska jag nog se På spaning med Bridget Jones. Jag har för mig att den inte är så kul (har aldrig riktigt gillar den karaktären) men med brist på annat så... Sparar Linas kvällsbok till någon annan kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback