Han är kung.

Jag är helt deprimerad nu. Det är paus i SYTYCD och Danny och Neil har nyligen dansat. Deras kungafight-nummer var så sjukt bra att jag bara vill skrika rätt ut. Jag hatar att jag tjatar så jäkla mycket om detta dansprogram men kvällens avsnitt är faktiskt det näst sista så efter det lär det väl vara tyst ett tag.
Hursomhelst. Danny och Neil. De är kungar båda två. Men Dannys dans är utom denna värld. Jag har aldrig i mitt liv sett något liknande förut. Och jag hatar honom för det. Lite grann iallafall (men mest så älskar jag honom).

Kommentarer
Postat av: Mindy

jaha okej, fan, får väl fortfarande hålla mig till Johnny dåra :)
jag såååg inte henne, men jag letade inte heller, höhö!

Postat av: Lina

ja som du sa att du ville skjuta dig själv i huvet, det är en ganska sane reaction för det är inte ofta dans är så bra! ever...=)

2007-10-05 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback