Then you look at me.

Den här dansen är helt fantastisk (Dannys piruett i slutet - mygod). Men det var när jag hörde låten som en massa minnen kom tillbaka. Jag lyssnade sönder den här (och resten av låtarna på Celine Dions All the way... A decade of song) efter att jag kommit hem från USA 2000 och var smått deprimerad.



Samma kväll som Danny och Lauren körde den här, gjorde Neil och Sabra ett jazznummer som var uppbyggt som en affärsförhandling. Mmm! Insane. Tanken på att SYTYCD snart slutar gör mig lite ledsen i ögat.

Kommentarer
Postat av: Elviraa

hejsan, får man fråga vilken gymnasieskola du gick i? :)

2007-09-20 @ 22:04:29
Postat av: Karolina

Elvira: Jag gick på Fria Gymnasieskolan i Haninge.

2007-09-22 @ 17:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback