Tranbär och vanilj.

Idag har jag ont i magen. Det är inte roligt.

Om en stund ska jag förbi Linn på MQ. Ska hämta upp ett band som hon spelat in Top Model på (tror jag?). Sen ska jag dumpa av diverse filmer jag lånat av henne.

Sen ska jag hem till mamma och pappa för att vattna och hämta pappas bil. Jag har nog lyckats mörda mammas favoritväxt så nu ska jag dit och ge den extra mycket kärlek. Sen tar jag pappas bil ut till Arlanda och hämtar honom. Det är mina planer för eftermiddagen.

Eagles inventerade på ICA Maxi imorse. De är så duktiga så. Sen ikväll ska de stå på St. Eriksloppet. Allt för att raisa pengar inför USA. Gotta love 'em.
Jag minns förra St. Eriksloppet. Ett år sen nu. Tänk vad mycket som hänt sen dess! Jag har filmer och bilder därifrån. Det regnade då och alla fick snygga genomskinliga skynken med luva att ha på sig. Söta som socker var de. Mmm.

Igår var jag på pressfrukost. The body shop ville visa sina julnyheter (ja, jul). Vi fick med oss en presentpåse hem och jag måste rekommendera deras julkollektion! Jag föll extra mycket för deras Vanilla spice-serie. Mumsich! Sen gillade jag även deras lilla oljevärmare som ska få min lägenhet att lukta tranbär.
Usch och fy för rökelser och värmeljus - olja is the shit!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback