Which witch watched the Swatch-watch?

Idag när jag åkte hem till pappa så körde jag förbi en gata i området som fick mig att tänka på en grej. På den gatan bodde förut en kvinna som jag och mina kompisar trodde var en häxa. Eller ja, jag vet inte om vi egentligen trodde att hon var en häxa, men vi intalade oss det i alla fall. (Kommer du ihåg det Linn?) Vi smög utanför hennes hus ibland och när man tittade in genom fönstret bredvid ytterdörren så kunde man se en massa uppstoppade djur på väggen (vilket självklart tydde på att hon var en trollpacka). När vi dessutom upptäckte att hon hade en svart, svanslös katt så var det droppen som fick bägaren att rinna över. Sen vågade vi oss nog inte dit något mer.

Ja, det var min lilla anekdot för dagen. Undrar vem som bor där nu?

Kommentarer
Postat av: Mindy

höhö jadu det har jag ingen aning om! vilket håll har funkat bäst!? för jag tänkte att om man knyter åt där nere så glider dom inte runt så mkt och då kan det överblivna lixom falla över skon om det ska va så :)

Postat av: Mindy

men GAH Kalolila, då är väl DET förmodligen fel? dom har väl tänkt att man ska få plats med låren där kanske?

2007-09-18 @ 23:50:58
URL: http://mimbee.blogg.se
Postat av: Thomas

Så här ska det vara juu.....
En liten språkövning:
"Tre häxor tittar på tre Swatch klockor. Vilken häxa tittar på
vilken Swatch klocka?"
Och nu det hela på engelska....
"Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which
Swatch watch?"
Och nu för de som gått fortsättningskursen...
"Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar. Vilken
könsopererad häxa tittar på vilken Swatch klockknapp?"
Och nu det hela på engelska....
"Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which
switched witch watch which Swatch watch switch."

2007-09-19 @ 08:01:25
Postat av: Karolina

Thomas: Du är störd. Skulle jag skrivit allt det där i rubriken? :)

2007-09-19 @ 08:24:19
Postat av: Thomas

Jag tycker om dig också :-)

2007-09-19 @ 10:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback