PS. I love you.

Jag har precis sett två avsnitt av Grey's anatomy. De två jag missade när jag var i USA. Jag gillar McSteamy, eller Mark Sloan, mer och mer. Hans karaktär har vuxit enormt i mina ögon. Det är väl tanken antar jag, men det är kul när det lyckas.
Jag hade lyckats att missa Prison Break-premiären också och nu har jag smått panik. Jag hade ställt videon men uppenbarligen på fel tid så jag fick effing Cashmere mafia istället! Jag har aldrig missat ett PB-avsnitt! Snälla någon hjälp mig. Jag kan inte ladda hem det själv...

När vi var i USA såg vi PS. I love you på pay per view. Vi var sju i rummet och fyra av oss hade sett den tidigare (inte jag). Brudarna som hade sett den grät från scen ett. Jag började någonstans på andra tredjedelen och sen var det aldrig långt till tårar efter det. Fuck vilken film. Den var helt fantastisk. Och fick mig att sakna kärleken något fruktansvärt.



Nu sitter jag igen och kan inte sova. En dags ledighet till och sen är det back to work. Jag har lite ångest över det. Men i veckan ska jag planera semester igen. Det kanske gör det hela lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback