Roadtrip till Skåne.

Torsdag. Först fick jag ett meddelande som gjorde mig glad, sen fick jag ett telefonsamtal som gjorde mig förbryllad, sen fick jag ett mejl som gjorde mig stolt och sist ett sms som gjorde mig lycklig. Sen åkte jag på träning/tryout som var så himla rolig och givande.

Imorgon är tanken att jag och Linn ska köra ner till Skåne. Tanken är också att det ska regna 10 cm vilket gör mig smått rädd. Vattenplaning är min stora skräck, när det kommer till bilkörning. Låtom oss hoppas att allt går vägen och att vi båda är tillbaka helskinnade på söndag kväll.

Det är förresten min vän Maria som gifter sig. Jag lärde känna henne i 7:an. Jag är fullkomligt övertygad om att hon kommer vara en supervacker brud. Min gymnasiekompis Elin ska sjunga i kyrkan. Det gjorde hon även på sitt eget bröllop (fatta vad strongt!). Då sjöng hon From this moment till sin make. Jag undrar vad det blir denna gång. Jag grät naturligtvis floder sist. Which reminds me... hoppas jag packade ner pappersnäsdukarna! Jag är inte känd för att vara "stabil" på bröllop (eller vad säger du, Lotta?).

Trevlig helg på er. Muah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback