Tunga problem.

Seriöst. Någon ond makt måste ha något emot mig. I onsdags kväll hade jag ont i tungan, sådär som när man har bränt sig, ni vet? Det var värre på torsdag morgon och jag kunde inte för mitt liv komma på vad jag hade ätit som var så varmt. Smärtan blev värre under torsdagens gång, allt jag stoppade i munnen brände som tusen eldar och min tunga var för svullen för att få plats i munnen normalt. När jag försökte sluta käkarna var liksom tungkanten i vägen (på båda sidorna).
På jobbet på torsdagen insåg jag att orsaken till problemet måste ha varit godispåsen Jättesalt som jag köpte i onsdags och knaprade på. Jag har dock ätit sådana godisar förut utan problem men just nu kände då alltså någon att "henne ska vi straffa"!
Igår kväll var vi på after work. Jag åt stark indisk mat som frätte sönder den lilla tunga och gom jag hade kvar. Idag fräts det bort slamsor av tandkött från insidan av tandraderna och gomen faller sönder likaså. Tungan ska vi inte ens tala om. Vad är det här för skämt?!

Just det. Känsliga läsare varnas.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha ha, fyndig rubrik! :)

2008-08-29 @ 15:49:50
Postat av: Melissa

Du kan ju inte säga slamsor! fan vad äckligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback