Vem vann?

Okej, igår gick jag verkligen in för att se Pearl harbor. Jag har bara sett den halvdant förut (spolade igenom krigsscenerna första gången jag såg den för sisådär fem år sen). Men tror ni inte att jag lyckas somna när det är 20 minuter kvar! Jo! Så nu minns jag inte hur den slutar! Kan någon vänlig själ berätta det för mig? Dör någon av snubbarna, vem får tjejen, föder hon barnet? Please enlighten me. Jag skulle vara er evigt tacksam.
(Förresten så skulle jag inte tacka nej till Josh Hartnett. Vilket påminner mig - jag måste se Lucky number Slevin igen. Den rockar.)

Min tunga mår lite, lite bättre idag men har jag fortfarande ont imorgon så ska jag kolla upp den ändå. Sjuka grejer...

Kommentarer
Postat av: Jooos

Danny dog i Rafe's famn i Japan/kina. Hon födde barnet och rafe blev "pappa", de döpte barnet till Danny... Det är under den delen av filmen som man gråter! ;)

2008-09-01 @ 10:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback