Schul-kul.

För någon dag sen fick jag ett mejl till jobbet. Det stod att det var från TV4-profilen Patrick Ekwall (sportkommentatorn, ni vet?). I mejlet stod det att han ville bredda sin verksamhet och att han gärna ville börja skriva för FRIDA. Han hade några förslag på G men ville att jag skulle tycka till om saken innan han presenterade dem vidare.

Min första tanke var ju naturligtvis att detta var båg och att någon drev med mig. Varför skulle Patrick Ekwall vilja skriva för tonårstjejer? Mina tankar for diekt till Schulman-bröderna som för någon månad sen hade lyckats "kapa" TV4:s mejlsystem. Men varför skulle de mejla mig så lång tid efter att det outats?
Jag gick från jobbet utan att svara på mejlet.

Dagen efter var det en nyhet i alla medier. Schulman-bröderna hade registrerat domänen tv4sverige.se och skickat ut en rad skämtmejl till olika medieprofiler. Attans att jag inte svarade! Det hade kunnat bli så roligt!
Nåväl.

Nu är det snart dags för första delfinalen i Melodifestivalen. Självklart sa jag titta, men jag känner inte direkt för någon av kandidaterna ikväll. Det kommer bättre senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback