Ingen ork, inga kläder.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Jag åker till USA på onsdag och jag har inte ens påbörjat packningen. Jag har inte ens tänkt över vad jag borde ha med mig. Jag har inte ens de grejer jag borde vilja ha med mig. Typ kläder. Imorgon ska jag försöka shoppa kläder. Om jag inte lyckas blir det jobbigt. Det är roligt att ha nya kläder men jag ogillar att handla. Och det är sällan jag lyckas inhandla en ny garderob vid ett och samma tillfälle. Wish me luck.

Det är för övrigt påskafton idag. Jag har varit hemma hos mor och far, tillsammans med bror och Maria, och ätit en grym påskmiddag. Seriöst, min mamma skulle kunna fixa nästa Nobelmiddag. Det finns ingen kock som kommer upp i hennes kaliber.
Imorgon får jag nog ta del av den igen. Sover nog över där då. Min mamma gråter redan nu över att jag ska resa långt bort i 10 dagar. Så jag tillbringar lite extra tid med henne och pappa nu. Men det är lugnt, det är bara mysigt.

Nu går King Arthur på tv. Jag tänkte ge den en chans men jag orkar inte. Har istället den där hemskickade filmen Garden state som bara ligger och glor på mig här på skrivbordet. Jag kanske borde titta på den istället. Eller ingenting alls. Och det senare alternativet låter faktiskt mest lockande just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback