Money-spending.

Jag beställde några grejer från cocoo.se i tisdags. Igår kom de - snacka om service! Jag fick dessutom en liten present med (ett extra armband), så jag kunde inte bli mer nöjd med mitt köp! Klockan är jag extra nöjd med. Den blir nog fin på en solbränd arm (om man nu någon gång lyckas bli solbränd).

Hade tänkte lägga in bilder men blogg.se strular. Vi får väl se om jag ens lyckas posta det här inlägget...

När jag skulle förlänga mitt klock-armband på Stjärnurmakarna sprang jag på Pernilla. Vi hade båda klockor att lämna in. Kvinnan i kassan gav oss ett "kom tillbaka om 20 minuter" och jag och Percy hann bara ut genom dörren, fastnade i samtal, och kunde sen gå in tillsammans och hämta dem igen. Fina fisken.

Jag shoppade ett linne och en jacka på MQ. Sprang lite andra ärenden och blev sen hungrig så jag gick hem och åt. Nu fnular jag på att gå tillbaka så jag kan plöja igenom Gina Tricot också. Behöver ju bunka upp med sommarlinnen och tunna kläder inför USA. Inne på Gina får man mycket för pengarna.
Ja, jag ska nog gå. Linn slutar 17 och efter det ska vi leka fram till Melodifestivalen börjar. Yay! På jobbet igår fick alla tippa topp tre. Jag har Sanna som 1:a, Perrelli som 2:a och BWO 3:a. Jag var den enda som tippade så. Vinner jag kammar jag hem en fin goodiebag. Jag själv la ner en supersöt mp3-spelare i påsen, som mitt bidrag. Den skulle jag ju vilja ha själv, kom jag på nu. Va dum jag är...

Imorgon blir det kanske DM Mellan i Uppsala! Kul att bara så sitta och titta på en tävling. Det är man inte bortskämd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback