Nostalgitripp.

GLAD PÅSK!
Jajamen, idag är det långfredag! Trots att to-do-stuff hopar sig för mig så orkar jag inte tänka på det. Idag ska jag bara ta det lugnt.

En rolig sak hände precis. Jag fick ett mejl på Facebook från Aileen Manso. Aileen träffade jag för första gången i USA 1998. Då var hon cheerleader för Top Gun, vilket hon varit fram tills typ nyss. Jag har alltid kunnat hitta henne i de olika TG-programmen och har liksom följt hennes "karriär" on a distance typ. Något år tävlade hon individuellt också. Jag vet inte vad exakt det var som gjorde att jag fastnade för henne men något var det!
Och så idag mejlar hon mig. Helt galet. Och det roligaste är att hon var på väg hit till Sverige tillsammans med Domingo och José, i höstas, men fick förhinder. Vilken grej det hade varit om hon hade kommit! Jag ska mejla henne nu och säga att jag snart åker till USA. Hon känner ju Peter, Domingo, Java och alla dem. Hon kanske har vägarna förbi någon av de två städerna vi besöker. Vore coolt. Och en grym nostalgitripp. Tjejen är liksom vuxen nu. Sist vi träffades var hon typ 14 bast.


Aileen för något år sedan.

Yeahyeah, idag ska jag försöka få lite shopping gjort. Robban ringde precis och frågade om jag ville fika med honom och Maria i centrum, vilket jag mer än gärna gör. Spikat.
Sen ska jag väl försöka sola en gång kanske också. Min blekhet är ett skämt.

Taataa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback